Tuesday 3 April 2012

bubbles party vs birthday party

lebey kurang lagi 2 minggu akan genaplah setahun jagung pewaris aku tuh. cepat nya masa berlalu. jeritan pertama nya masa kat dalam OT dulu masih terngiang ngiang lagi kat telinga aku ni. syukur Alhamdulillah atas segala nya.

sambutan kali pertama ni aku bercadang nak buat besar besaran, panggil semua org kampung. maybe aku wat atas kapal layar kot. baru grand. huhu. ape sangat berhabisan sikit kan. kek nya mesti lah 12 tingkat, 12 bulan la katakan. nasib baik kira bulan, kalu kira hari?? 365 tingkat!!

khayalan je tuh. khayalan pun tak sampai macam tu kan. melampau lampau..hihi. kalo ikutkan aku takdek makne nya sambutan sambutan ni. setakat ucapan pun memadai. hai hepi birthday bro, dah besar dah ko skrg ye. haa gituu. yang penting ikhlas.

tapi nak wat camane kan, dah jadi trend sekarang. mesti party punya. semua tu tak salah. nasib baik putera sulung aku tu dah bagitau aku dia pun tak suka party2 nih. bapak party untuk i takyah wat ye i tak suke. haha. kalo  mak kandung i nak wat, suh dia tunggu lain anak ye. ngee

nasib baik la menantu mak aku tu paham yang menantu mak dia ni sengkek. haha. oklah, malas dah nak mengarut panjang. chow shin chiii.

ni dia bakal budak setahun jagung tu. pantang jumpa air...





 


No comments:

Post a Comment