Tuesday 17 April 2012

setahun jagung..

Pejam pelik pejam pelik kata nya member aku, dia tersasul, nak cakap pejam celik pejam celik sebenarnya. Tapi biasa la kan. Bila dah gelojoh tu ikut sedap ape yang kuar jela kan. Btw, aku tanak criter pasal member aku tu. aku nak citer tentang kesetahunan pewaris takhta aku ni ha.

Hari ni cukup setahun beliau di alam dunia ni. Syukur Allamdulillah. Tidak banyak songeh tidak banyak karenah. Jaga nya pun tak susah. Cuma aku sikit terkilan, di mana aku merasakan yang aku ni tak dapat memenuhi segalanya.
Maklum la, aku ni bukan nya senang. Kerja kecik gaji pun kecik. Maka dengan otomatik nya, aku rasa aku ni agak terbatas atas banyak aspek. Segala percaturan aku kena buat btol2. Kalau tak hayya. Manyak susah woo. Sikalang pun sudah terjerat woo.
Aku  nak criter pasal pewaris aku laaa. Citer pasal aku pulak yang kuar nya. Jangan wei.. malu malu.
Dah takde ape sebenarnya aku nak cakap. Cuma aku nak cakap hepi besday pada putera sulung aku tu. Semoga di panjangkan umur dan di murahkan rezeki.
Kalau aku ucap kat dia sekarang, ia tak bermakna aku rasa. Dia bukan nya paham ape2 pun lagi. Btol tak? So, bila aku ucap kat sini nanti dah besar dia boley baca balik dan dia tahu waaa, jiwengg nya bapakk. Haa, gituuu.
Tapi biasa la, aku ngan ibu kandung nya tu memang tak sependapatnya. Pagi tadi Dia perlinya aku.
Flashback: sian amsyar, mama sorang je wish birthday.
Lebey kurang gitu lah. Tapi kan kalau la pewaris aku tu dah boleh balas cakap, bila ada seseorg wish kat dia hepi birthday pastu dia balas balik terima kasih, nak jugak aku wish nya. Huhu. Masalah nya sekarang, cakap ape2 pon dia sentiasa cakap appa eeee appa eeee je manjang. Good morning.. appa eee, makan ape tu.. appa eee, nak susu ke.. appa eeee. Pastu macamana? Ngee


No comments:

Post a Comment