Saturday 21 April 2012

Birthday party

Selesai sudah sambutan hari jadi untuk pewaris pertama ku, huhu. Dan syukur Alhamdulillah segala nya berjalan lancar tanpa sebarang masalah. Walau pun ada kekurangan tapi nawaitu nak ajak kawan makan2 terlaksana. Harap2 semua enjoy.
Terima kasih pada yang datang, dan pada yang tak dapat datang InsyaAllah nextime panjang umur ada rezeki aku ajak lagi. Kesian berhimpit himpit korang ye.
Yang paling aku berterima kasih nya pun atoii punn, (ah chai aka johan punya style). Off coz pada mak mertua aku dan mak sedare aku yang bertungkus lumus menyediakan segala juadah untuk majlis ni.
Tak dapat aku nak tulih panjang lebar kat sini sebab kepenatan. So lain hari aku up lagi ini punya stories taw.
Lastly, pergh dah macam karangan punya format dah. Tak kisah lah. Thank to amoi aku. Tak tau lah nak berterima kasih sebab ape, for evritim lah.. takde idea..
Gambo tak berapa nak ada sebab tak sempat nak snapp, busy la katakan. Yang ada Cuma beberapa keping yang diambil oleh amoi aku n the geng je. besok aku tambah lagi..
Terima lah.
tak sabor nak potong kek. majlis pun tak start lagi..huhu

sebahagian tetamu... sebahagian lagi kat luar, hirup udara yang nyaman,
hembus asap berkepul kepul.

potong kek. tak kasi aku pegang cakap ko. nak wat sendiri konon.

kek pilihan ibu susuan pewaris aku, huhu.. sanntekkk nyee.

acara suai kenaii.

birthday boy and birthday lady.

huhu.. tak tau nak komen ape..




dah penat sangat... terus tido..

No comments:

Post a Comment