Monday 7 May 2012

ingatkan cuti rupanya tak..

horny kan tajuk aku nak sembang kali nih. haihh, penangan mak kandung pewaris aku la ni. beria ria beliau cakap hari ni cuti. konon nya wesak kan jatuhnya pada hari sabtu, so secara otomatiknya hari isnin yaitu hari ni cuti la. yang best nya aku percaya bulat2 tanpa usul prikse. dengan selambanya lepas solat terus sambung tido sambil berpelukan ngan ibu pewaris takhta aku tuh tak ingat dunia.

sedar sedar jew jam dah pukul 945am. dan dengan selambanya menantu mak aku tuh tanya, betol ke tak kerja hari ni? i baru lepas bermesyuarat ngan ahli fb sepanjang hayat tadi, peliknya dia worang semua kerja. theee.

aku ape lagi ngan gelabah nya terus capai henset dan membuat panggilan hangit. ternyata hari ni hari bekerja dan sepantas kilat jugak la aku mandi n bersiap dan terus memecut ke opihh.

dan mulai saat itulah aku berkeputusan tidak akan percaya bulat2 cakap room mate aku tu. huhh

No comments:

Post a Comment