Monday 14 May 2012

IQ test

dari menjadi mekanik, aktiviti harian pewaris kerajaan aku ni bertukar pula ke kesenian. suka sangat menulis n melukis. pantang dapat pen, ade je lukisan abstrak yang di cipta nya. silap ibu susuan dia tak simpan lukisan pertama nya. kalau tak mahu nya aku lelong nanti. mesti mahal. kayo aku.. huhu.

mengikut satu article yang aku baca, untuk membentuk IQ yang bagus untuk anak2, kita di sarankan selalu memberi ujian yang agak di luar kemampuan nya yang mana ini akan membantu beliau berfikir lebih dan mengaktifkan otaknya ke tahap maksimum. hoho. tapi jangan berlebihan dan jangan terlalu mengharap kan kesuksessan drpd nya.. yeke nih.

so, aku akan bagi satu assignment untuk pewaris tahkta aku tu bila dia baik dari demam nya nanti. di mana aku akan minta beliau memotretkan muka aku yang macam babyface ni. mak kandung nya tak yah campur. ni urusan presiden dan naib presiden. lagi pun mak kandung pewaris tahkta aku tu tak lukisgenik. haha. tidur luar lagih aku malam nih..





chow..

No comments:

Post a Comment