Wednesday 16 May 2012

hidup tak selalunya indah

huhh, agak dramatik tajuk aku nak olah hari ni. hal ini tidak ade kena mengena ngan org lain, dan tidak ada kena mengena jugak dengan jiran tetangga mahupun sanak saudara. ini adalah tentang aku dan luahan aku. kata org hidup kita ni ibarat roda yang sentiasa berputar, kadang2 kita di atas dan adakalanya kita di bawah.

persoalan nya. nampe akew asyik kat bawah jew? bila nak berputar ni.

time di atas kitalah segala galanya, so, aku tanak cerita pasal time di atas. sebab time di atas semestinya kita tidak mempunyai masalah. dan aku tertanya tanya, penah ke aku merasai nya? so, kalo aku rasa aku tak penah merasainya maka aku punya tajuk tu sepatutnya di tukar ke "hidup tak semestinya indah" betul tak?

tu saje lah aku nak criter. hanya intro je dulu. nanti akan ada part two n seterusnya. ni aku kepil kan gambo cucu mak aku yang dah baik dari demam, cuma problem batuk yang tahap raksakse gaban je sekarang nih. time batuk tu sian aku tengok, berderai air mata n air mulut beliau.






bye..

No comments:

Post a Comment