Tuesday 22 May 2012

kena tinggal...huwaaaaa.

awal nya aku masuk opihh hari ni. maklum la sesudah subuh tadi keberakatan pulang amoi aku ke kampung halaman nya. dan seperti biasa pewaris tahkta aku turut serta. tinggal lah aku sensorang tada tempat nak mengadu, huhh. nak sambung tido kot2 terbabas, nak tak nak datang opihh terus. mana tahu kuar awal gini boley terserempak ngan jiranku yang horny tuhh, ada gak teman yang boley di ajak berbual. huhu

harap2 semuanya berjalan lancar. bimbang gak kat pewaris aku tu, kot2 la buat perangai, dia tu bukan boley kira, asyik moody je sehari dua ni. nak kan perhatian lebih. macam tahu je nak berenggang ngan abang dia nih ( aku la tu ). ohh ya, lupa aku nak criter, pewaris tahkta aku tu panggil aku ni ABANG cakap kauu. puas aku ajar, tetap abang abang abang. maklum la muka babyface katakan, anak sendiri pun keliru. aku tak salah kan beliau lahh, org lain pun boleh konfius. jauh bezanya ngan mama dia tuh. kalau pewaris tahkta aku tu panggil dia ONYANG sekali pun aku tak pelik ah. hihi

KEPULANGAN YANG DINANTI kali ni adalah bersempena majlis perkahwinan adik kepada amoi aku yang bakal berlangsung pada ahad depan. so. InsyaAllah kalau tada ape2 sabtu nanti aku pula yang akan turut serta. sabar ye ADIK, nanti ABANG sampai. ngehngehngeh.

uihhh, dah jadi bujang ape aku nak buat ni? rugi la kalo tak di isi ngan aktiviti2. bukan senang nak dapat peluang ni. oklah, aku nak wat schedule untuk beberapa hari berbujangan nih. sehingga berjumpa lagih, renung2 kan.


bye bye.

No comments:

Post a Comment