Wednesday 28 December 2011

mabuk iphone..

hayya, wa punya amoi aa, sikalang mikin wa punya kepala aa, itu pusing2 macam lasing woo.. wa punya amoi sulah mabuk todi sama itu iphone baru punya maa..hali hali ckap best nya iphone.. bikin wa tetekan woo. wa talak heran, wa talak takut, tapi wa munya poket wo, manyak sangkut sangkut maa..

best pulak lagu si apek ngan cik siti (siti ape menda ntah), lupa. biar le siti ape pon. tensen aku bila nak ingat balik. macam nak dapat ingat, tp tak dapat.. haihh. inilah kemabukan terbaru amoi aku ni. eh eh eh terbaekkk la. sape yang tak berkenan ngan iphone 4s tu kan.

btw, amoi aku ni susah sikit nak suka sesuatu. tu yang buat aku sangat terkilan tu. nak je aku hadiah kan nye. masalahnya, hari jadi dia dah lepas la. takkan nak bagi hadiah tak bersebab kan? tak boleh!! pantang nenek moyang kawan aku, kalau nak berbuat sesuatu mesti bersebab. lagipon mesti dia taknak nye. sama macam kes hari jadi dia yg lepas. aku offer dia payung emas pun di tolak nya mentah2. ngee. terharu aku bila pikirkan amoi aku tu. sangat memahami dan sentiasa di sisi aku. kadang2 tu di bawah.. thee.

haihh, apsal le iphone ni beriban riban. kalau 50 hengget je kan bagus. baru le aku mampu. ni kalau beli ni bukan lg mampu, ini bikin mampuihh. tp takpe, mulai hari ini aku akan kumpul duit. harap2 cukup le duit nak beli iphone tu sebelum umur nya cecah 50. malaysia boleh.

memang tak di nafi kan le sedara sedara sekalian. aku pon terliur miur ngan si iphone 4s ni. takde ke sape2 nak hadiahkan aku sutir dua? tengok la masa 1st time keluar hari tu, cukup ramai wa cakap lu, tch tch tch tch 400 juta orang, termasuk yang tak datang le. huhu. (akhil hayy punya ayat). berbaris panjang berjela. banyak betol duit diaorang ni kan?

ok lah, aku nak cerita banyak tentang iphone 4s ni pon, aku bukan nya reti sangat. kalau korang nak tau lebih lanjut, korang pegi kat google n cari sendirik la. bye bye.



No comments:

Post a Comment