Tuesday 20 December 2011

kain kapan..

lama tak update blog. akhirnya aku berkesempatan gak nak coret mencoret, huhh. kali ni aku nak criter pasal annual dinner. sebut pasal dinner semua akan gambarkan suasana riuh rendah  n crowded kan? di penuhi lampu yg berwarna warni, sound system yg kuat dan power yg mana bisa menggegarkan jantung sekelian hadirin dan hadirat yg hadir. setiap dinner mesti mempunyai tema nya, dan seperti tahun2 lepas kami jugak dikenakan tema yakni, the elegance of white. perghh, malam tu semua yg datang berpakaian serba putih la beb.. dah macam hantu pocong bangkit dari kubur dah masing2.. tapi takpe yg penting memang maveles la. bab kata org, semua pakaian putih habis  la di sekitar selangor dan kl ni. bahkan kain kapan pon sold out.

 

hanya aku dan beberapa kerat je yg tak ikut tema, hayya..melosatkan majelis org woo. bukan ape kebiasaan nye aku akan terlibat dengan ape jua event yg diadakan. maklum la kerja pun di bawah event. tu pasai aku tak peduli sangat ngan tema2 nih.. dah jadi ajk majlis, aku pikir tak perlulah nak bergaya habis kan?? tapi tahun ni di takdirkan aku tak perlu terlibat. perghh tersenyum kawe. hehe. 

dengan muka yg agak tebal, malu bercampur segan aku memberani kan diri masuk gak ke dewan yg diubah menjadi garden. bertambah segan gua beb, lautan putih wa cakap lu.. kalau wa masuk ni ibarat nila setitik rosak susu sebelanga. ok , aku wat keputusan untuk tunggu sambil skodeng kot2 ada yang tak reti bahasa macam aku ni. aiseymen, ada la pulak. aku pon ape lg cepat2 le masuk. masuk2 terus duduk, so, takde lah yg prasan sebab aku pakai baju putih seluar hitam, hehe.

toleh kekiri awek, toleh kekanan awek. pergh menggiur kan. atoii. semua awek datang ngan pakaian seksi meksi. ada yg berlengan panjang, ade yg pendek, ada yg tak berlengan dan macam2 lg lah. skirt panjang skirt pendek,  yg macam tak pakai ape2 pun ada.. semua nye berputih putihan..pergh paham2 je lah kan.. terpikir jugak takder ke sape2 yg nak ngorat aku ni?? takkan seramai ni takder yg sangkut?.. dah hilang kemaskulinan dah ke aku ni?? ape celupp. karang aku bangun mengayat karang kantoi pulak suar hitam, hayya. apasal la aku tak pinjam kain telekung amoi aku tadi. kalu tak dinner sampai subuh le kawe atoiii...

ok lah, aku malas nak merapu panjang. nasihat aku pada semua, cubalah mengikut tema..ngee. aku nak tabik ngan spider beb. memang mantop la.. ooo, lupa nak inform artis undangan kami pd malam tu ialah spider n ziana zain.. kat bawah ni aku bentangkan sekeping dua gambar nya.. jangan segan silu, saksikan..







No comments:

Post a Comment