Tuesday 6 December 2011

sunyi....

memandangkan aku tgh boring. maka aku nak criter pasai kesunyian yg di lalui oleh aku saban hari..
begitu lah keadaan yg dapat aku gambarkan bila bermulanye isnin hingga jumaat. tiada teman untuk berbual bicara dan tiada teman nak bermadah pujangga. ewahh

maklumla, kat ofis aku ni ade 2 org staff je, yakni aku dan bos aku..nasib baek aku punya bos laki. huhu.
aku punya partner dah brenti bulan lepas, so tinggal lah aku kegersangan sensorang.
tu la pasai bila rehat je aku mesti balik rumah. sekurang kurangnye boley gak hilangkan keboringan dan bergurau senda ngan putera mahkota ku tu. ngan putera mahkota sahaja tau, ngan ibu susuan dia tak boley bergurau nanti terbabas. ngee

ofis aku ni punya la besau. tp aku sorang jew. horny btul..kan..kan..



dari aku punya calculation, kasi sumbat 20 org staff kat dalam ni masih selesa. cer tgk..btul tak??


di sebelah aku punya table ni aku cadang mahu letak meja snuker.  muat dalam 2 butir kot.
ada masa terluang boley aku jolok menjolok. takpun tunggu mana2 aweks datang nak booking Performing arts theatre, aku ajak le join. ngehngehngeh.

ni la tempat aku melampiaskan nafsu dari pukol 9.00am hingga 6.00pm. bersih tak?  mesti rr, tgk org ler.
bukan nya macam bekas tunang aku tu. hhihi

skrg hanya menunggu staff baru masuk. harap2 dapat la yang mavelesss. mesti tak boring bekerja, btol tak. dapat pulak amoi meletop perghh. pakai skirt pulak perghh. mesti tak tenteram ibu susuan young master ku tu. theee.. mahu tak lepas ni nak ikut sekali dtg kerja.

apepon, walau sorang macamana pun kita, walau byak macamana pun kita..keje tetap keje. demi mencari rezeki yg halal untuk menampung perbelanjaan isi rumah. (ewahh, isi rumah saja. mentang2 la gaji bawah rm3000 boley dapat rm500). btul ker? tungguuuuu. maklumla one sided income. Alhamdulillah le walaupun tak cukop. alamakkk dah merapu ke politikan dah. hayya..oklah...dah pukol 6.00pm aku nak chowww. balik bergurau senda ngan anak pertama ku lagi baik. tup tup boley bergurau senda ngan mak kandung nye mana tahu. ngeee..

chow siin chiiii....

No comments:

Post a Comment