Friday 13 January 2012

gambar bercakap..

hari ni aku malas nak merapu panjang lebar macam selalu. biar lah gambar yang bercerita. lgpon amoi aku cakap aku suka merapu. tulis berjela jela, point nya ntah kemana. betol ke? poyo le anak sulung mak mertua aku tu kan? tidak lain tidak bukan sedara sedari sekalian, sudah tentulah gambo naib presiden aku tu. cuma dia je yang sain kontrak jd model sepenuh masa ngan aku. bukan nya aku taknak amik gambar mak kandung nya tu, nanti ape pulak kata mak kedua nya, ngeee. lgpon kalo korang nak tahu, mak kandung nya tu tak potogenik, kehkehkeh..

gambo ni menceritakan tentang aktiviti pewaris aku tu kat rumah.. opss, biar gamba yang bercerita.


berfacebukim & layan youtube.


tempat jatuh lagikan dikenang, inikan pula tempat bergantung


tak reti nak isap menda alah nihh, hayya


 ingat i ni burung ke!! nak kurung2 pulak..haihh ape celupp.


fuhh, lega dapat nyorok bawah coffee table ni, boleh aku lanyak charger nih


macam la org tak nampak. huhuhu kantoi


salah satu lagi cara nak membendung keaktifan & kecergasan aku

akhirnya aku bebas. penin la pale amoi papa kawe tuh..


rehat lu beb, nanti aku sambung explore dunia nih

sekian, wassalam..

No comments:

Post a Comment