Thursday 18 April 2013

genap 2 tahun

Alhamdulillah.. semalam genap 2 tahun pewaris tahkta aku tu. no birthday party. setakat makan kek gulung tak berlilin bagai je. huhu. seronok lihat beliau membesar, bermacam karenah bermacam pe'eel. walau penat macam mana pun kite, walau letih macam mana pun kiter, walau ngantuk macam mana pun kiter, walau nak marah macam mana pun kiter, setiap aksi nya bisa membuat hati tercuit dan semua walau yang banyak kat atas tu akan mencair dengan sendirinya. ( yang tak mencair tu kena le sedas dua) ngee.
 
beliau ni dah boleh nyani lagu negaru ku, pantang jumpa bendera terus menyanyi. tak kira bendera ape, semua dia rembat, tanah tumpah katanya. kena pulak time ngundi nih, lagi la dasat. lalu je kawasan meriah ngan bendera terus wahhh antik nya anah umpahh mama. then, terus nyanyi. kalau aku atau pun awek tu aku ikut sekali nyanyi terus kena sound no! siap naik jari telunjuk hala ke kami, konon nya nak cakap tak yah ajar, dia dah tahu, hayya. kalau dulu aku nyanyi dia ikut sekarang ni jangan harap.
 
ok lahh, malas nak emosi panjang kali nih. ni aku kepilkan gambar budak berumur genap 2 tahun a.k.a Oo OoMeng Uu UuKa ( Ultromen Bertukar )..
 








sekian...
 
 
 
 
 


No comments:

Post a Comment