Monday 15 April 2013

botak chin kembali

lama jugak aku tinggalkan blog aku nih. takde ape nak criter takdek ape nak berbicara. kali ni aku kembali tampil (ok ke ayat tuh) walaupun dahulunya aku mengatakan blog aku ni akan hanya beroperasi bilamana pewaris tahkta aku bersama aku saja. haa, jangan nak sebar2 fitnah pulak bila baca aku tulis mcm tuh. ada pulak yang cakap kenapa dia ngan anak dia duk asing? ke dia ngan awek dia dah tak sebumbung dah? bajet glamourr pulak beta ni ye.
 
biasalah dunia sekarang, macam2. jangan risau adik kakok kami masih di bawah satu rumpun dan satu malaysia haha, Alhamdulillah, malahan kami ni makin erat, kemah kemim rapat jittt org singapore kata.
 
berbalik kepada topic tadi tuh. tetiba je hari ni aku nak menjengah, mengopek dan mengupas kembali apa yang aku mulakan dulu. nak kata takde criter yang nak dikongsikan, banyak jugak cerita nya. yang besttt ader yang panas ade malahan yang hot meletop pun ader. tapi tu la kan, criter pewaris tahkta aku jugak yang aku publishkan. maklumlah dah belogg dia.
 

 
 
 
 

No comments:

Post a Comment