Wednesday, 14 November 2012

kembali terasing

haa, kalau sebelum ni kembali terjalin, sekarang ni kembali terasing. begitulah keadaan nya. keberangkatan pulang semula putera mahkota aku tu ke kampung halaman bekas tunang aku tu mendatangkan impak yang kuat keatas aku dan amoi aku nih. di mana, suaranya masih lagi terngiang ngiang di telinga kami ni walaupun dah 2 hari berlalu.

maklum la, pewaris takhta aku tu dah pandai macam2. mana tak riennnduuu nya. pandang menda ni teringat menda ni, pandang menda tu teringat menda tu. haishh. teringat kembali cerita dulu2 di mana, bekas tunang aku tu menderita rindukan aku nih. perasaan nya lebey kurang macam ni la kot, agaknya la kan? aku mana tahu menda2 nih semua, takde pengalaman la katakan, ngee.

ok lah, tak leh cerita lebih2, nanti kan malam kang tidor luar, huhu. seperti biasa, sebagai penutup aku kepilkan beberapa keping gambar sebagai renungan. selamat beramalll.

btw, ni gambo sebelum keberangkatan pewaris tahkta aku tuh. chowww.













No comments:

Post a Comment