Thursday 7 June 2012

miss octopus drama

alkisah, satu drama baru yang sedang hangat diperkatakan. ianya masih lagi dalam pembikinan. dan kali ni MANAGEMENT & SCIENCE UNIVERSITY (MSU) menjadi lokasi utama yang di pilih oleh krew2 PRIMEWORKS. drama ini di arahkan oleh pengarah yang tak asing lagi iaitu mr. JK dan di barisi para pelakon yang hebat2 semuanya.

aku tanak bercerita panjang mengenai drama romantik komedi 10 episod ini, kalau aku bercerita tak best pulak nak nonton nya nanti, betul tak? kita sama2 tunggu dan lihat dalam sedikit masa lagi. memandangkan aku sedikit terlibat dalam pengambaran kat MSU ini, (sebenarnya tak terlibat pon, wat menyemak lokasi je, opih dan meja aku jew yg terlibat sebenarnya). ingin aku memberi sedikit komen, dan komen aku berbunyi "tonton la wei, tak rugi, menarik" tu je lah komen aku, padat dan bermakna. huhu.

ni aku kongsikan beberapa keping gambo THE MAKING of MISS OCTOPUS untuk menaikkan nafsu menonton korang, harap2 korang tak sabau nak nengoknye. saksikan.

MANAGEMENT & SCIENCE UNIVERSITY

antara pelakon utama, peewitt.

tuan director & the geng

close up... ish ish ish

salah skrip tu cik ita oiii..huhu

ok..roll n action.

kalau la pensyarah msu ginih, mau semua student dapat 4 felek.

uihhh, sempoi mr JK

sembang sembang sembang, bila nak g mengajar nih?

opss, silap ke???

tu dia, yang membelakangi camera ni la bakal director terhebat. ngee




ok stanby....rolllllll

 bukan kena tumbuk ye. ini adalah untuk drama semata mata.
jgn pulak kuar gossip macam2.

haihh, lambat lagi ke sutim nih, ade sutim tempat lain plak nih.

amacamm

huhh, jeles le menantu mak aku kali nih.
takkan sebab gambo ni kena tido luar kot?


No comments:

Post a Comment