Monday 18 June 2012

artis baru bogel di lokasi

semenjak dua menjak ni aku memang takder idea nak menulis panjang panjang. otak aku penat badan aku letih. maklum la demi mencari sesuap nasi, aku kena kerja setiap hari. non-stop gitu. kalau seminggu ada 8 hari sekalipun, lapan hari la aku akan kerja, mana tahu kot kot dapat duasuap nasik. tak gitu. haa, kalau korang tengok tajuk kat atas tu macam ghairah kan? takder ghairah nya tuan puan, blog ni kalau tak pasal aku, pasal menantu mak aku, yang banyak nya opkos la pasal pewaris tahkta aku tu. ni aku kepil kan bukti2 suspek yang membuat onar di lokasi pengambaran semalam.

muka nya terpaksa aku blur kan bagi menyorokkan identiti artis nih.

huhh, gembira tayang body nampak

alamakk, lupa nak censored kan.

tak reti nak rehat dah, pastu letih mula la tido ngigau n ngamok tak pasal2.

ape yang di buatnya ntah

ish ish ish, betuah nya. nampak macam miang je muka si batman tu ye.
ADIKKK....... KASI ABANG PULAK.

No comments:

Post a Comment