Tuesday 14 February 2012

jiranku yang horny

walaupun hari tu aku ada tulis bahawasanya aku tidak akan lagi bercerita mengenai kawasan persekitaran rumah aku ni. tapi aku tipu jer tuh! muahahhahahah haii. kali ni  aku nak criter pasal jiran perempuan aku yang horny. bertudung litup bila keluar cakap kau. nak kata cantik tu tak berapa sangat la. tapi bila bertudung ni kira ok la sikit walaupun tak ok. btol tak.

minah tu tak cantek gini, kalu cantek gini.. slurpppp, betuah le aku. huhu

ada la satu hari tu aku kuar nak p beli pisang goreng. biasa la weekend, aku memang suka kuar jalan2 amik angin ni. nak di jadikan cerita, bila aku bukak je grill rumah aku, minah tu turut bukak pintu rumahnya. terbeliak mata aku geng. dengan selambanya dia kuar separuh bogel. tergugat iman ku. aku wat2 la tak tengok. tayangan free tu. hihi langkah kanan. dia pun macam cepat2 tutup pintu balik. so, aku pun konfius, asal nak malu2 pulak. tayang je la kan. hensem sangat ke aku ni, sampai gitu sekali nak tarik perhatian aku ni? hehe. aku pikir lepas ni kalu aku boring takyah r aku pi amik angin jauh2. lagi satu, senang anak mak mertua aku tu nak cari kalo ada ape2.

pikir punya pikir, aku dapat konklusionnya. bahawasanya bukan aku yang ditunggui nya. kalau tak watpe nak malu2 pulak, ajak la aku masuk, hayya. mungkin dia ingatkan org yang di tunggunya sampai bila bunyi bising grill kot.

so, balik je beli pisang goreng, aku wat2 le lama sikit kat pintu tu, kot2le ada rezeki lagi, thee. ternyata ngak ada geng. aku criter la kat ibu susuan pewaris aku tu, dia cakap dia pon perasan ada sorang mamat ni salu dok mundar mandir depan rumah. maklum la, selain jaga pewaris tahkta ku, dia pon dok sebok gak jaga tepi kain org. huhu. setahu aku ada 2 org je laki selepas rumah aku, dua2 nya aku n awek aku tu kenal n dah berkahwin pun. yang di suspek ni memang tak kenal. so, makin kukuh lah tanggapan aku tu yakni, kemaksiatan bermaharajalela di hadapan rumah aku. ish ish ish.


suspek tu bukan macam ni ye, jauh panggang dari api. ngee

peristiwa pertama terkantoi bila mana, terserempak ngan aku. suspek hampir masuk rumah minah gersang tu, time tu jugak aku bukak pintu nak keluar, so, dia batalkan niat dia tu n terus jalan tanpa tujuan. aku wat2 tak nampak n terus je jalan ke lif. 3 4 minit lepas tu aku patah balik n ternyata suspek pun patah balik dan cuba nak masuk untuk kali kedua. bila nampak je aku dia terus wat2 tengok no. rumah. melilau cari sana sini, ish ish ish, tersilap jalan rupanya.

peristiwa kedua btol2 terkantoi bilamana hampir maghrib kami balik dari bersiar siar n terserempak dengan pasangan bahagia tu dalam lif. so, menantu mak aku tu pon ape lagi, panjang muncung nya, konon nya nak tunjuk la suspek tu. bila kuar je lift masing2 wat hal masing2. minah tu jalan dulu, mamat tu belakang sikit. rupa2 nya rumah mamat tu pun kat situ gak, cuma selang 2 rumah je dari rumah aku n pasangan nya, hayya. lg senang nak wat pojek. mesti baru pindah, kalo tak mesti aku kenal nya. sampai je rumah aku tunggu n lihat sejauh mana drama diaorg. kalo korang nak tahu rumah aku ni pintu n grill tak sekali. dia ada ruang antara pintu n grill, lebey kurang 1 1/2 meter. so, boleh la letak rak kasut dan sebagainya kat situ, cuma takleh parking keter je. huhu. lebey kurang 3 4 minit aku dok mengintai in between pintu n gril aku tu, aku nampak la kelibat suspek ni kuar rumah menuju rumah datin ghairah tu. siap lilit tuala kat leher lagi. pergh, meriah.

baru je dia nak tarik grill rumah awek dia tu aku buat bunyi kaki, terkejut berok dia. terus jalan ke hujung blok. aku tunggu 2 3 minit n aku kuar letak sampah kat luar, aku nampak dia kat hujung blok tu, tunggu masa yang sesuai. bila aku pusing nak masuk je beliau melompat ketangga, konon nya aku tak nampak, maklum la, gelap sikit kat situ. aku nak tahu macam mana tahap kehornyan dia tuh. smpai tahap dah kantoi mcm tu pun masih berani lagi.

aku masih dok kat "porch" aku tu, kali ni aku tutup pintu so gelap sikit. aku amik kasut n aku polish. tak siap sebelah pun lg aku dengar bunyi tapak kaki menghampiri, suspek gersang tu berhenti btol2 hujung grill rumah awek dia tu dan tarik perlahan lahan. yang aku nampak cuma tangan nye je. dia masuk dan tolak pintu yang memang dah tak berkunci tu. aku hentakkan kasut kat lantai, sekali lagi dia terkejut berok makyeh. sempat dia toleh tu, tapi, di teruskan masuk gak. aku buat kecoh nak bukak pintu, si suspek pun bukak pintu dan kuar balik tanpa toleh sana sini.

kini bukan aku saja, jiran2 aku yang lain pun tahu n tunggu masa je nak serbu.

sebenarnya panjang lagi aku nak bagi ceramah kat sini nih. tapi dah panjang sangat. letey dah wei.
sekian,

No comments:

Post a Comment