Tuesday 2 February 2016

A.A @ FARM IN THE CITY

Pewaris takhta aku tu dok sebok ajak pi legoland. siap menabung lagi. memandangkan poket aku "sipi sipi" je makanya aku bawak lah pi farm in the city kat seri kembangan tuh.. lagipon dia dah lama dok jeles ngan sepupu dia yang dah kesitu tuh...

seri kembangan ngan istana aku tu tak jauh sangat dan tak perlu hotel hotel bagai. so, takde lah rabak sangat.. haha. ok berbalik pada farm in the city, aku rasa better than zoo negara kot... arghhh korang pi sendiri la tengok, ckp panjang kan nanti ada pulak pihak terasa... ngeee

nak dijadikan cerita, dah hampir habis tour kat dalam tu tetiba amoi ku ckp, why not u amik video n buat video... adoii baru ckp.. so aku amikla video n kami pusing la sekali lagi bg complete kan story nya. nasib baik tempat nya tak besau so takde la penat sangat.. itulah ceritanya....

dan inilah videonya... Samsung A7 punya camera thorbaekkk...



sekian...

No comments:

Post a Comment